شناسهٔ خبر: 24639 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

محبت خواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد؛

ایمن سازی محورهای اصلی استان اردبیل برای سفرهای تابستانی/ بهسازی ۸۰ درصد از راه‌های روستایی/بهره‌برداری از دو پروژه بیمارستانی در هفته دولت/پایان پروژه مسکن مهر استان اردبیل تا سال ۹۵

خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اکیپ‌های راهداری استان اردبیل به صورت کاملا آماده در محورهای اصلی حضور دارند همچنین روکش آسفالت در محورهای اردبیل - آستارا گردنه حیران، محور اردبیل – سراب گردنه صائین انجام شده است.

خلیل محبت خواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره وضعیت ایمن سازی محورهای اصلی استان اردبیل برای سفرهای تابستانی گفت: به جز استقرار اکیپهای راهداری استان اردبیل در محورهای اصلی، اقداماتی دیگری نیز صورت گرفته که خط‌کشی راه، تابلوگذاری و علایم هشدار دهنده در محورهای استان از آن جمله است. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: خوشبختانه آشکارسازی نقاطی که باعث تصادف می‌شد و بهبود آنها خیلی موثر بود و نتیجه آن را در موج اول تعطیلات تابستان در عید فطر شاهد بودیم که هیچ گونه تلفات به وجود نیامد.

محبت خواه درباره وضعیت کلی راه‌های استان اردبیل گفت: راه‌های روستایی استان بیش از ۸۰ درصد روکش‌دار و بهسازی شدند. فقط در شهرستان خلخال باید پیشرفت داشته باشیم که امیدواریم امسال بتونیم بهسازی آن را به اتمانم برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه آزادراه اردبیل- خلخال در حال حاضر فعال است و برنامه آینده چهار بانده کردن آزاد راه اردبیل- سراو است.

محبت خواه درباره پروژه‌های در دست ساخت استان اردبیل گفت: ما بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی پارس‌آباد را داریم که اگر اعتبارات لازم فراهم شود می‌توان در هفته دولت آن را بهره‌برداری کرد.

وی ادامه داد: یک پروژه بیمارستانی دیگر به نام کوثر داریم که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل درباره آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان اردبیل گفت: از ۴۲ هزار واحد مسکن مهر در این استان نزدیک به ۲۶۰۰ واحد آن باقی مانده است که تا پایان سال آن‌ها هم تحویل داده می‌شود.

محبت خواه با اشاره به بافت‌های فرسوده استان اردبیل گفت: ترمیم بافت‌های فرسوده در شهرهای اردبیل، مشکین‌شهر و پارس‌آباد مصوب شده و به مطالعه ستاد بازآفرینی درآمده و اقدامات قابل توجه‌ای انجام شده است.

نظر شما