شناسهٔ خبر: 24654 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه:

پیشرفت همه پروژه‌های ملی و استانی در حوزه فنی و اجرایی راه و شهرسازی کرمانشاه

بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه از فعال بودن همه پروژه‌های ملی و استانی در حوزه فنی و اجرایی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری در تكمیل این خبر نخست پروژه‌های بیمارستانی را توضیح داد: در سه ماهه ابتدایی سال ۹۵، بیمارستان  ۱۰۰ تختخوابی اسلام آباد غرب با ۸ درصد اجرای عملیات پیشرفت خود را به ۹۰ درصد و در وضعیت مشابه بیمارستان پاوه هم با ۵ درصد رشد سه ماهه، پیشرفت خود را به ۹۳ درصد رسانده است.

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه تصریح كرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهر هم پس از به پایان رساندن تشریفات مناقصه و البته انتخاب پیمانكار در سفر ریاست محترم جمهور به استان عملیات اجرایی خود را آغاز خواهد كرد.

بهادری در این گزارش وضعیت بازارچه‌های استان هم مورد ارزیابی قرار داد. به گفته وی بازارچه شیخ صله برغم نبود تخصیص تاکنون عملیات اجرایی خود را همچنان ادامه می‌دهد تا جایی كه تاسیسات زیربنایی (آب و فاضلاب) آن انجام شده است.

مدیركل راه و شهرسازی افزود: محصور نمودن، اجرای سایبان و در كل عملیات موضوع پیمان در بازارچه سومار هم كماكان عملیاتی می‌شود.

بهادری تصریح كرد: عملیات اجرایی در منطقه-ویژه اقتصادی قصر شیرین با دو پیمانكار انجام و پیگیری می‌شود و خوشبختانه تخصیص ۳/۸ میلیارد تومانی آن در حال جذب است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مالی كاملا اختصاص داده شود.

گفتنی است در این حوزه، پیشرفت فیزیكی پروژه‌های استانی از پیشرفت ریالی آن سبقت گرفته تا جایی كه برغم كمبود اعتبار در كنار تحویل قطعی ۵ پروژه،۶ پروژه هم به صورت موقت تحویل داده شده است.

نظر شما