شناسهٔ خبر: 24680 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير كل راه و شهرسازی آذربايجان غربی در دوره آموزشی:

دگرگونی در افکار فردی؛ اهرمی برای ارتقای فرهنگ سازمانی

نشست دوره های آموزشی آشنایی با شیوه های تغییر در افکار، نگرش و نگاه کارکنان به زندگی فردی و رویکردهای اجتماعی باید در راستای کمک به ارتقای فرهنگ سازمانی و کارآمدی برنامه‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان آذربايجان غربی، مدير كل راه و شهرسازی آذربايجان غربی در گردهمايی ماهانه مديران و كاركنان راه و شهرسازی استان ضمن تبريك فرارسيدن عيد سعيد فطر اظهار كرد: افكاری متعلق به گذشته در سيستم اداری جريان دارد كه لازم است دگرگونی در افكار و نگرش افراد ايجاد شود.

داريوش نصر با بيان اينكه تغيير مثبت در افكار و نگاه نيروهای انساني به بهبود رفتار و رويكردهای سازمانی منجر خواهد شد، افزود: عملكرد تك تك افراد در ماحصل كلی هر سازمان تاثيرگذار است و توجه به تمامی نيروهای انسانی بايد در فرآیند مدیریتی ديده شود.

وی بر توجه و نگاه ريزبينانه به لايه و حوزه‌های كاری مختلف اداره كل راه و شهرسازی استان تاكيد كرد و گفت: لازم است توزيع مسئوليت، كنترل و نظارت و برگزاری دوره‌های آموزشی، آشنايی با شيوه‌های تغيير در افكار، نگرش و نگاه كاركنان به زندگی فردی و رويكردهای اجتماعی اجرايی شود.

مديركل راه و شهرسازی آذربايجان غربی ادامه داد: پاسخگويی و مسئوليت‌پذيری در تمامی ساختار سازمانی در راستای رضايت‌مندی ذی‌نفعان اداره كل راه و شهرسازی استان بايد ترويج يابد.

نصر به مبحث انتقال مديريت راهداری به اداره كل حمل و نقل و پايانه‌های استان اشاره كرد و گفت: ساماندهی نيروهای انسانی در شاكله برنامه‌ریزی اين مبحث قرار گرفته و تمامی طرح‌های اجرايي به صورت دقيق اطلاع رسانی خواهد شد.

اين مقام مسئول از پيگيری جدی برای واگذاری اراضی جهت ساخت مسكن به كاركنان خبر داد.

مدير كل راه و شهرسازی استان بر رعايت نظم و انظباط اداری و مالی تاكيد كرد و بيان داشت: مديريت هزينه در شرايط سخت كمبود منابع مالی با جديت عملياتی شده و خوشبختانه حقوق و دستمزد كاركنان به موقع پرداخت می‌شود.

نظر شما