شناسهٔ خبر: 24694 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد خبر داد:

شانه‌سازی راه‌های آسفالته محورهای شهرستان اسدآباد در استان همدان

شانه سازی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد از انجام شانه‌سازی راه‌های آسفالته محورهای این شهرستان در خردادماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، ساسان رستمی گفت: عملیات شانه سازی به مقدار ۱۲ كیلومتر در راه‌های فرعی و اصلی و ۱۱ كیلومتر در راه‌های روستایی در محور قاسم آباد، نصرت آباد لك لك در ماه گذشته انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسدآباد افزود: لكه‌گیری راه‌های آسفالته تا ۵ سانتی متر در بزرگراه، گردنه، محور داشبلاغ و جلگه در راه‌های شریانی، فرعی، اصلی و روستایی انجام شده است.

رستمی بیان كرد: همچنین در ماه گذشته رگلا‍‍ژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به میزان ۳۸ كیلومتر در راه‌های فرعی و اصلی و ۶۸ كیلومتر در راه‌های روستایی انجام شده است.

وی گفت: از اقدامات صورت گرفته در ماه گذشته می‌توان به  آسفالت رگلاژی محور گردنه سمیران، داشبلاغ و آسفالت شانه راه‌ها در محور بزرگراه اشاره کرد.

وی بیان كرد: یکی دیگر از اقدامات انجام گرفته در این شهرستان در جهت ایمنی بیشتر مسیر، اصلاح یک مورد پیچ خطرناك در محور نصرت آباد است.

رستمی طی گزارشی در این زمینه گفت: همچنین درزگیری راه‌های آسفالته در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی در محور گردنه، داشبلاغ و انجام روکش آسفالت در محور بزرگراه، راه موسی آباد در خردادماه امسال صورت گرفته است.

نظر شما