شناسهٔ خبر: 24698 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

اتمام آسفالت راه روستایی آشنا و آغاز آسفالت راه روستایی هود-کوره

آسفالت و لکه گیری راههای استان قزوین مدیر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از اتمام روکش آسفالت یک جاده روستایی در حوزه شهرستان خنج و در دست اقدام بودن راه روستایی در حوزه راه و شهرسازی اوز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، حمیدرضا طالعی لاری با اعلام این خبر، در توضیح نخستین مورد گفت: آسفالت گرم راه روستایی «آشنا» به مرکز شهرستان خنج به طول ۱۰ کیلومتر، عرض ۶ متر و ضخامت ۵ سانتی‌متر به اتمام رسیده است.

وی همچنین با اشاره به درخواست و پیگیری شورای اسلامی شهرستان لارستان و همچنین رئیس شورای اسلامی روستای هود از توابع بخش اوز، افزود: آسفالت گرم مسیر روستایی هود به کوره نیز به همت اداره کل راه و شهرسازی، و پس از بازدیدی که مدیرکل یک ماه پیش از این منطقه داشتند، آغاز شده و با سرعت خوبی پیش می‌رود.

طالعی لاری مزیت مهم این آسفالت روستایی را اتصال بخش اوز به بخش جویم لارستان و آسان‌سازی رفت‌وآمد مردم روستاهای کوره، هود و بیدشهر عنوان کرد و گفت: این محور روستایی ۶ کیلومتر طول و ۷ متر عرض دارد و آسفالت آن به ضخامت ۵ سانتی‌متر انجام می‌شود.

نظر شما