شناسهٔ خبر: 24704 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه تاکید کرد:

اجرای پروژه‌های عمرانی در شرایط آب و هوایی نامساعد

عبدالله بهادری مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در نشست پیمانكاران این حوزه تاكید كرد: تا زمانی كه شرایط آب و هوایی اجازه می‌دهد، پروژه‌های عمرانی بدون وقفه و با حداكثر توان اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، عبداله بهادری در جلسه نشست با پیمانكاران طرف قرارداد، ضمن تقدیر از تلاش ایشان، تعامل، همفكری و درك مقابل از شرایط عمرانی را عامل مهم پیشرفت و بالا بردن بازدهی در این جبهه خدمت عنوان كرد.

وی افزود: هیچ پروژه‌ای بدون اعتبار شروع به كار نكرده و خوشبختانه با پیگیری‌ها و مساعدت مسئولین ارشد كشوری و به تبع استان برغم مشكلات اعتباری گذشته، در سال ۹۵ شرایط پیشرفت پیش از پیش را فراهم شده است.

بهادری گفت: در سفر آتی رئیس جمهور محترم و هیات دولت به استان قطعا شرایط اعتباری مطلوبی فراهم می‌شود تا جایی كه پروژه‌های شریانی و اصلی تا پایان دولت یازدم تامین اعتبار خواهد شد و البته به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه ادامه داد: پروژه‌هایی كه مصوبات سفر مقام معظم رهبری هستند باید به سرعت بسته شود و پیمانكاران موظفند صورت وضعیت قطعی را تحویل و مستندات خود را ارائه دهند كه در اخذ اعتبارات دچار مشكل نشوند.

عبداله بهادری در پایان گفت: پروژه‌های راه روستایی كه از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار می‌شوند باید به سرعت شروع به كار كرده و ظرف مدت ۱۵ روز تعیین تكلیف شوند.

این در حالی است كه از آغاز سال ۹۵ بر خلاف شرایط آب و هوایی و بارندگی شدید كه عملا فعالیت‌های عمرانی در حوزه راه را متوقف می‌كند، اما پروژه‌ها در دو ماه گذشته پیشرفتی معادل ۶ ماه كاری را از خود به نمایش گذاشته‌اند.

در پایان این نشست از پیمانكاران فعال طرف قرارداد با این اداره كل تقدیر بعمل آمد.

نظر شما