شناسهٔ خبر: 24709 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری سمینار افق توسعه مسکن و چالش‌های آن/ ارایه گزارش و برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن

تهران سمینار افق توسعه مسکن و چالش‌های آن با ارایه گزارش برنامه‌های وزرات راه و شهرسازی و حضور متخصصان حوزه مسکن و اقتصاد کشور و همچنین برخی از اعضای فرهنگستان علوم در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سمینار افق توسعه مسکن و چالش‌های آن در شاخه‌های مهندسی عمران و گروه علوم مهندسی در ساختمان دادمان وزرات راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

این سمینار علمی که با مشارکت مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی و فرهنگستان علوم در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود با مدت زمان بیش از ۲ ساعت به ارایه گزارش‌هایی در حوزه فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن و تلاش برای ایجاد رونق در بازار معاملات آن اختصاص دارد.

گفتنی است این نشست با سخنرانی دو تن از معاونان وزارت راه و شهرسازی؛ دکتر حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان و دکتر محمدسعید ایزدی مدیرعامل شرکت عمران بهسازی شهری ایران و همچنین دکتر بهروز گتمیری رئیس هیات‌مدیره جامعه مهندسان مشاور، محسن غفوری آشتیانی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، مجید صادق آذر عضو هیات‌علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران همراه است و در پایان این نشست بحث و تبادل نظر راجع به موضوعات مطرح شده انجام می‌شود. /

نظر شما