شناسهٔ خبر: 24710 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تدقیق سرعت منطقه‌ای در محور اردبیل - سرچم

جاده در راستای افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل، جلسه بررسی مطالعات تدقیق سرعت منطقه‌ای در محور اردبیل – سرچم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، در این جلسه كه در سالن جلسات این اداره کل و با حضور معاون اداره کل ایمنی سازمان راهداری، مدیر راهداری استان، روسای ادرات ایمنی و فنی و مهندسین مشاور و كارشناسان مربوطه و روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های اردبیل و کوثر برگزار شد، مطالعات انجام یافته در خصوص مطالعات تدقیق سرعت منطقه‌ای در محور اردبیل – سرچم توسط مشاور مربوطه ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مشاور با بررسی وضع موجود نسبت به ارائه طرح اصلاحی بر اساس شرح خدمات ارائه شده در محور اردبیل - سرچم بطول ۱۲۴ کیلومتر اقدام کرده و گزارش تهیه شده اصلاحات پیشنهادی را جهت بررسی به این اداره کل تحویل نمود.

بر اساس این گزارش پروژه مذکور با هدف بررسی سرعت منطقه‌ای محور مذکور تعریف شده و در این مطالعات سعی شده تا با برداشت سرعت عملکردی راه و مقایسه با سرعت مجاز تعریف شده برای جاده و حداکثر سرعت مجاز بر اساس مشخصات هندسی محور، تابلوهای وضع موجود بازنگری و به مرحله اجرا در آید. 

نظر شما