شناسهٔ خبر: 24751 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عبدالله بهادری مطرح کرد:

آماد‌گی راهداران استان کرمانشاه برای استقبال از رئیس‌جمهور و سفرهای تابستانی شهروندان

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه علاوه بر اعلام آماده‌باش اخیر به راهداران همزمان با شروع سفرهای تابستانی در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به استان آماده‌باش دوباره را مصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبدالله بهادری در شورای راهداری استان از کلیه روسای ادارات شهرستان‌ها خواست ضمن استفاده از حداکثر ظرفیت‌های در اختیار، با بکارگیری برنامه‌های مدون و البته هماهنگ با اداره کل، کلیه نیازهای محورها را با اولویت راه‌های اصلی، شریانی و بزرگراهی برطرف کند.

بهادری تاکید کرد: مطالبه مردم حتی با کمترین امکانات در زمینه امنیت تردد و مسئولیت‌های محوله در این حوزه باید به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد.

وی افزود: کلیه عملیات پاکسازی، تجهیز روشنایی و در صورت نیاز تعمیر آن، تعمیر گاردریل، نیوجرسی‌ها، شانه راه و علف زنی کناره‌های جاده، اصلاح تابلوها و ... را در دستور کار ادارات تابعه قرار داد.

گفتنی است پیرو این نشست، به منظور بالا بردن هماهنگی‌های لازم، جلسه‌ای با حضور این اعضاء و همچنین فرماندهی پلیس راه استان در اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

نظر شما