شناسهٔ خبر: 24805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هزينه‌ای بالغ بر ۹۰۰ ميليارد ریال؛

عملیات قطعه پايانی محور چهارخطه سمنان-فیروزکوه به زودی آغاز می‌شود

دیدار مدیرکل راه و ترابری استان سمنان گفت: قطعه باقی مانده محور سمنان - فیروزکوه بطول ۲۲ کیلومتر بصورت چهارخطه بزودی آغاز بكار می‌كند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و ترابری استان سمنان، سید عبدالمجید نژاد صفوی در حاشیه دیدار با فرماندار شهرستان سرخه بیان داشت: فاز آخر این طرح حد فاصل پاسگاه افتر شهرستان سرخه تا سمنان، با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شد و عملیات اجرایی آن در روزهای آینده آغاز می‌شود.

وی محور چهاربانده سمنان- فیروزکوه را از مهم‌ترین پروژه‌های راه و ترابری استان سمنان اعلام کرد كه ۱۰ کیلومتر پایانی آن از مرز مشترک با استان تهران در حال انجام است و به زودی به پایان می‌رسد.

نژاد صفوی از ۲ پروژه بهسازی راه مواصلاتی سرخه - سمنان و کمربندی سرخه به عنوان ۲ طرح عمرانی مهم دیگر در این استان یاد کرد و گفت: عملیات اجرایی این ۲ ظرح در صورت تامین اعتبارات آغاز و عملیاتی خواهد شد. خوشبختانه در این سفر توجه ویژه‌ای به بحث راه و ترابری در استان شد که بهسازی راه مواصلاتی سرخه- سمنان و همچنین کمربندی این شهرستان در این مصوبات قرار گرفت.

با توجه به گفته فرماندار سرخه و خواسته مردم از تعیین حدود و مرزهای این شهرستان و استقرار اداره راه و ترابری در این شهرستان، مدیركل راه و ترابری افزود: تلاش بر این است که در آینده نزدیک با تعبیه و نصب تابلوهای استحفاظی این شهرستان به این مطالبه مردم پاسخ دهیم و در بحث استقرار اداره راه و ترابری سرخه امید می‌رود با تمهیدات و اقدامات لازم و تامین امکانات مورد نیاز برای استقرار این اداره در آینده نه چندان دور مراحل اجرایی استقرار این اداره صورت بپذیرد.

وی همچنین با بیان این مطلب که یکی دیگر از پروژه‌های دولت تدبیر و امید در شهرستان محور چهاربانده سمنان- فیروزکوه است، افزود: این پروژه با اجرایی شدن ۱۰ کیلومتر انتهایی حوزه در حال پیشرفت است که به مراحل پایانی خود رسیده و ۲۲ کیلومتر دیگر آن حد فاصل پلیس راه افتر-سمنان با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال با انجام مناقصه به بخش خصوصی واگذار شده است که در چند روز آینده با ابلاغ مجوزهای لازم مراحل اجرایی آن نیز آغاز خواهد شد.

نظر شما