شناسهٔ خبر: 24807 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب خبر داد:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱/۵ کیلومتر از محور خنداب-ملایر در استان مرکزی

آسفالت مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب استان مرکزی از آغاز عملیات روکش آسفالت ۱/۵ کیلومتر از محور خنداب-ملایر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، حسینعلی قناتی مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب با اعلام خبر فوق گفت: 

با توجه به میزان قابل توجه بارش‌های بهاره و زمستانه و همچنین حجم تردد محور خنداب-ملایر و آسیب دیدگی بخش‌هایی از روکش آسفالت این محور از هفته نخست تیرماه امسال، عملیات روکش آسفالت بخش ابتدایی این محور از سمت خنداب به طول ۱/۵ کیلومتر در دستور کار نمایندگی راه وشهرسازی شهرستان خنداب قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود تاهفته سوم تیرماه امسال این پروژه به اتمام برسد.

مسئول نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب همچنین افزود: عملیات روکش آسفالت محور خنداب-ملایر به طول ۱/۵ کیلومتر، عرض ۷ متر و ضخامت ۷ سانتیمتر با صرف اعتباری بالغ بر ۲۴۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

گفتنی است شهرستان خنداب با جمعیتی بالغ بر ۵۸ هزارنفر در غرب استان مرکزی واقع شده از نعمت ۲۶ کیلومتر راه اصلی و ۲۸ کیلومتر راه فرعی برخوردار است.

نظر شما