شناسهٔ خبر: 24870 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه وشهرسازی کردستان مطرح کرد:

تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اتمام مسکن مهر کردستان/ بهره‌برداری از ۲۲هزار واحد مسکن مهر استان

ملکی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان در جلسه شورای مسکن استان گفت:استفاده از تمامی ظرفیت ها برای اتمام مسکن مهردر کردستان ازتاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی کردستان، شهرام ملکی در این جلسه که چهارشنبه درمحل استانداری کردستان تشکیل شد افزود: از مجموع ۳۹هزار واحد مسکن مهر سهمیه استان بالغ بر ۳۴۵۰۰واحد در شهرهای بالای ۲۵۰۰۰نفر در تعهد اداره کل راه وشهرسازی بوده ومابقی آن جزو تعهدات بنیاد مسکن میباشد .

ملکی ادامه داد: تا کنون در شهرهای بالای ۲۵ هزارنفر بیش از ۲۲هزار واحد مورد بهره برداری قرار گرفته امیدواریم با برنامه ریزیهای انجام شده ودر مقاطع سه ماهه بیش از شش هزا واحد از مجموع واحدهای مانده را تا پایان امسال و بقیه رانیز در سال ۹۶ به اتمام برسانیم.

وی ضمن تشکر از دستگاه‌های خدمات رسان اظهار کرد: هم اکنون تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر در سطح استان از درصد پیشرفت خوبی برخوردار هستند وبعضا خدمات زیربنایی آن مانده است که امیدواریم با توجهات این دستگاه‌ها شاهد اتمام وتحویل این پروژه‌ها باشیم.

ملکی در جلسه شورای مسکن گفت: هدف اصلی این جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر، راهکارهای رفع مشکلات وتاکید براستفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تعیین تکلیف مانده مسکن مهر کردستان است

نظر شما