شناسهٔ خبر: 24918 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی صحنه خبر داد:

آسفالت ۲ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی صحنه گفت: عملیات بهره‌برداری از آسفالت ۲ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان استان کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، روضانعلی حصاری رئیس اداره راه و شهرسازی صحنه گفت: دولت برای توسعه زیرساخت‌ها تلاش می‌کند تا شرایط سکونت مردم در روستاها را بهبود بخشیده با جلوگیری از مهاجرت آنها به شهر و مشکلات حاشیه نشینی را کاهش دهد، به همین منظور در بخش اجرای پروژه‌های راهسازی اهتمام و تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و دولت با توسعه روستاها در ابعاد مختلف ارتقای زیرساخت‌ها را در مناطق روستایی پیگیری می‌کند و آسفالت راه‌های روستایی یکی از مهمترین عوامل موثر در این مهم است.

رئیس اداره راه و شهرسازی صحنه گفت: راه  روستایی عمارت به لرخانی در دهستان گاماسیاب بخش مرکزی صحنه به طول ۱۰ کیلومتر است که سال گذشته ۱/۵ کیلومتر و امسال نیز مقدار ۲ کیلومتر از راه مذکور آسفالت شده و در صورت تامین اعتبار مابقی آن نیز آسفالت خواهد شد.

حصاری افزود: برای تحقق این پروژه که ۲ روستا با ۸۲ خانوار و جمعیتی در حدود ۲۸۶ نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

گفتنی است مقدار ۱۵۰۰ تن آسفالت به طول ۲ کیلومتر و عرض ۵/۵ متر و ضخامت ۶ سانتی‌متر در آن مصرف شده است.

نظر شما