شناسهٔ خبر: 24940 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

رجا اعلام کرد:

راه اندازی چهار قطار جدید برای سفرهای تابستانی

لوگو رجا علاوه بر قطارهای برنامه‌ای و فوق‌العاده در ایام مختلف سال با ارائه الگوهای جدید تخفیفات چهار قطار جدید در مسیرهای مختلف ریلی برای تابستان سال جاری از سوی رجا راه‌اندازی شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومي و امور بين‌الملل شركت حمل و نقل ريلي رجا در راستاي ارايه تسهيلات به هم‌وطنان گرامي، شركت رجا علاوه بر قطارهاي برنامه‌اي و فوق‌العاده در ايام مختلف سال با ارايه الگوهاي جديد تخفيفات، چهار قطار جديد را نيز در مسيرهاي مختلف ريلي براي تابستان سال جاري راه‌اندازي كرد.

 راه‌اندازي قطار تندروي پرديس تهران-مشهد و بالعكس در ساعات حركتي بعد‌ازظهر با ارايه تخفيف تا ۱۵ درصد در ايام مختلف از جمله تسهيلاتي است كه در تابستان سال جاري براي مسافران در نظر گرفته شده است. اين قطار همه روزه ساعت ۱۴:۵۵ از تهران حركت و ساعت ۱۲:۰۰ از مشهد مراجعت خواهد كرد.

قطار سبز تبريز-مشهد به صورت يك روز در ميان ساعت ۱۴:۲۰از تبريز حركت و ساعت ۱۸:۰۰ روز بعد از مشهد مراجعت مي‌كند قطار لوكس ۴ تخته و ۶ تخته اهواز-مشهد نيز روزهاي شنبه، يكشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۸:۰۰از اهواز حركت كرده و ساعت ۰۶:۲۰روزهاي شنبه، دوشنبه، سه شنبه و جمعه از مشهد مقدس باز مي‌گردد.

ديگر قطار اضافه شده جديد، قطار لوكس ۴ تخته و ۶ تخته تهران-گرگان مي‌باشد كه به صورت يك روز در ميان ساعت ۱۸:۵۵از تهران حركت، ساعت ۲۰:۳۰ روز بعد از گرگان مراجعت خواهد كرد.

هم‌وطنان گرامي براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص بهاي بليت، تخفيفات، نحوه‌ي خريد بليت و ... مي‌توانند علاوه بر مراجعه به سايت رجا به نشاني www.raja.ir با سامانه‌ی ‌ارتباط با مشتريان اين شركت از طريق تلفن‌هاي ۱۵۳۹ (تهران) و ۵۵۱۲۲۴۱۷-۰۲۱ (شهرستان‌ها) تماس حاصل فرمايند.

 

نظر شما