شناسهٔ خبر: 24958 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر محفوظی به شهرستان‌های کاشان، آران وبیدگل در استان اصفهان مطرح شد:

اصلاح نقاط پرتصادف جاده برزک/ تکمیل کنارگذر کاشان در صورت انجام آزادسازی‌های موجود

جلسه در سفر یکروزه معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی به شهرستان‌های کاشان، آران وبیدگل ضمن دیدار با نمایندگان ولی فقیه و امامان جمعه این دو شهرستان، از محورهای مواصلاتی بازدید و راهکارهایی جهت رفع مشکلات موجود ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، علیرضا محفوظی معاون تلفیق بودجه، حقوقی و امورمجلس وزارت راه و شهرسازی طی بازدید یک روزه از راه‌های دو شهرستان کاشان، آران و بیدگل که با حضور سیدجوادساداتی نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و فرمانداران و شهرداران این دو شهرستان انجام شد خواستار اولویت‌بندی در اجرای پروژه‌های نیمه تمام شد.

محفوظی گفت: با توجه به کمبود اعتبارات و محدودیت منابع مالی لازم است در شهرستان جهت انجام پروژه ها اولویت‌بندی شود و با کمک بخشی از  اعتبارات استانی و بخشی از اعتبارات سازمان راهداری نسبت به ایمن‌سازی و احداث مسیرها اقدام شود.

ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در نشستی که با حضور معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص رفع مشکلات پروژه‌های راهسازی در این دو شهرستان برگزار شد، گفت: جاده‌های واقع شده در این دو شهرستان فاقد ایمنی لازم هستند و همواره تصادفات جاده‌ای بسیاری در آنها به وقوع می‌پیوندد که عمدتا تلفات جانی زیادی داشته و می‌طلبد تا با همکاری و همیاری شهرداری هر دو شهرستان و اداره راه و شهرسازی بتوان نسبت به ایمن‌سازی این مسیرها اقدام کرد.

گفتنی است در این سفر از پروژه‌هایی همچون ورودی شهر مشکات، کنارگذر کاشان، جاده برزک، جاده مشهداردهال، سفید شهر، ابوزید آباد، کنارگذر آران و بیدگل، پل راوند و جاده نوش آباد بازدید و جهت رفع مشکلات موجود تصمیماتی گرفته شد.

حجت اله غلامی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با توضیح در خصوص پروژه‌های مورد بازدید گفت: طرح ورودی مشکات در کمیته ایمنی مطرح و مصوب شده و ۶ کیلومتر رفت و برگشت این مسیر با همکاری شهرداری انجام خواهد شد.

کنارگذر کاشان بطول ۲۸ کیلومتر نیز با توجه به نیاز به آزادسازی در مسیر، ۹ کیلومتر آن اقدام شده که ادامه آن با همکاری شهرداری به انجام خواهد رسید.

جاده پرتصادف شهر برزک نیز دارای نقاط پرتصادف قوس سعدآباد، سه راهی سیمان، سه راهی مرق و سه راهی ورکان است که با اقدامات انجام شده قوس سعدآباد و سه راهی سیمان در حال انجام و نسبت به رفع نقاط دیگر نیز در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

در خصوص سه اتصال موجود در محور مشهد اردهال بنام چنار، نشلج و جوشقان نیز مطالعات اولیه انجام شده و با تامین اعتبارات لازم نسبت به رفع مشکلات نقطه به نقطه این محور اقدام خواهد شد.

غلامی در ادامه گفت: برغم عدم وجود اعتبارات مکفی تاکنون سعی شده پروژه‌ها را با همراهی پیمانکاران به صورت فعال نگاه داریم و تلاش می‌شود تا حد امکان بتوان مشکلات موجود در سطح جاده‌های شهرستان کاشان، آران و بیدگل را نیز مرتفع سازیم.

نظر شما