شناسهٔ خبر: 25002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن استان بوشهر خبر داد:

رفع تصرف ۳۲ هکتار از اراضی ملی برازجان در استان بوشهر

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن استان بوشهر گفت: با تخریب اماکن احداثی غیرمجاز ۳۲ هکتار از اراضی ملی شهر برازجان از دست زمین خواران خارج و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر، سرهنگ اکبر صیادی افزود: در اجرای مصوبات شورای حفظ و صیانت از اراضی ملی دشتستان پس از شناسایی توسط کارشناسان، اداره راه و شهرسازی این شهرستان، بخش‌هایی از اراضی ملی را از دست زمین خواران سودجو آزاد کرد.

وی اضافه کرد: به همه کسانی که قصد خرید ملک و یا زمینی دارند توصیه می‌شود قبل از هرگونه اقدام از اصالت سند و ملی بودن آن ملک اطمینان حاصل کنند.

صیادی ادامه داد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری از هرگونه تعدی و دست اندازی به اموال و املاک ملی در استان‌های سراسر کشور و استان بوشهر قاطعانه ممانعت خواهد شد.

معاون اداره راه و شهرسازی دشتستان نیز گفت: برای جلوگیری از زمین خواری و دست اندازی به بیت المال و انفال عمومی امروز ۳۲ هکتار از اراضی دولتی در شرق شهر برازجان که بصورت غیرقانونی ساخت شده بود با تخریب این ساخت و سازها به دولت بازگشت.

صائب یزدان‌پناه افزود: این اراضی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال از اموال بیت المال بود که از دست متصرفان خارج شد.

نظر شما