شناسهٔ خبر: 25009 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه در جشنواره افتتاح سفر رئیس جمهور خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه همزمان با افتتاح طرح‌های این حوزه به دستور رئیس جمهور

مراسم مدیركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه همزمان با افتتاح طرح‌های این حوزه به دستور رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان كرمانشاه، همزمان با سفر رئیس محترم جمهور به استان کرمانشاه، عصر روز ۲۷ تیر ماه ۹۵ از طریق ویدئو کنفرانس در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی، طرح‌های عمرانی اداره كل راه و شهرسازی هم افتتاح و عملیات اجرایی ۳ پروژه در حوزه‌های راه و فنی اجرایی به دستور شخص رئیس جمهور آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه پیش از آغاز مراسم، ضمن ارائه گزارش عملكرد این اداره در دولت یازدهم، همچنین برنامه‌های پیش رو تا پایان فعالیت این دولت، به افتتاح ۵۷ كیلومتر احداث بزرگراه راه اصلی، بهسازی و آسفالت ۱۴۸/۶ کیلومتر راه روستایی، روكش آسفالت ۱۱۰ كیلومتر از راه‌های اصلی و شریانی و احداث ۶ ساختمان و تاسیسات دولتی با زیربنای ۵۹۸۹ مترمربع اشاره كرد.

مدیركل راه و شهرسازی در ادامه تصریح كرد: همزمان با برنامه افتتاح سه پروژه عمرانی شامل بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهر كرمانشاه، احداث كمربندی بیستون و احداث باند دوم محور حمیل-كرمانشاه هم به منظور شروع عملیات اجرایی با دستور شخص رئیس جمهور معرفی شده و آماده کلنگ زنی است.

در ادامه مهندس علیزاده، معاون وزیر و همچنین مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی پس از برقراری ارتباط با محل استقرار رئیس جمهور از طریق ویدئو كنفرانس ضمن ارائه گزارش كل پروژه‌های افتتاحی و البته ۳ پروژه‌ای كه باید عملیات اجرایی‌اش آغاز می‌شد، با دستور روحانی مجوز افتتاح صادر و مراسم كلنگ‌زنی در محل احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی انجام شد.

پس از مراسم افتتاح شورای اداری به ریاست رئیس جمهور و معاونت رئیس سازمان برنامه و بودجه كشور و حضور دیگر وزرای كابینه تدبیر و امید به همراه مدیران ارشد كشوری و لشگری برگزار شد.

نظر شما