شناسهٔ خبر: 25046 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عبداله بهادری خبر داد:

استقبال مردم از كلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی راه و شهرسازی استان کرمانشاه

عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، استقبال و حضور شهروندان را در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی در سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه موجب دلگرمی خانواده راه و شهرسازی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبداله بهادری گفت: همزمان با سفر اخیر دکتر روحانی به کرمانشاه و افتتاح پروژه‌های عمرانی، اداره کل راه و شهرسازی هم با افتتاح پروژه‌های عمرانی و البته آغاز عملیات اجرایی ۳ پروژه سهم بسزایی در جشنواره افتتاح استان ایفا کرد.

بهادری افزود: با توجه به حجم زیاد پروژه‌های مورد نظر برای افتتاح، بنا به دستور نهاد محترم ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه، در هر حوزه یک محل به منظور برگزاری مراسم معرفی شده بود که در پی این مهم، اداره راه و شهرسازی هم محل احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهر به منظور برگزاری جشن افتتاح تجهیز کرده بود.

وی تصریح کرد: پروژه‌ها با مساعدت علیزاده، معاون محترم وزیر راه و شهرسازی به سمع و نظر دکتر روحانی رسید و با دستور شخص رییس جمهور افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها انجام شد.

عبدالله بهادری افزود: آنچه در این مهم بیش از پیش چشم نوازی می‌کرد، حضور شهروندان عزیز و شرکت ایشان در مراسم افتتاح بود، چرا که هدف جز خدمت به مردم نیست و مسرت آنها موجب دلگرمی خانواده نارنجی پوشان  استان خواهد شد و در واقع با تزریق انگیزه ای دو چندان، همتی مضاعف را برای خدمت به خلق موجب می شود که خدا را شکر، حضور کرمانشاهیان در این مراسم چنین صحنه و البته مسئولیتی را رقم زد.

نظر شما