شناسهٔ خبر: 2507 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صحبت‌اله بزرگ‌زاده:

رانش گردنه ایوان‌دره خسارتی به همراه نداشت/ مرمت در کوتاهترین زمان

رانش زمین در جاده ایوان دره - لرستان مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره راه و شهرسازی استان لرستان ضمن اعلام این‌که رانش گردنه ایوان‌دره خسارتی به همراه نداشت، اظهار کرد: تردد در این محور جریان دارد و در کوتاهترین زمان مرمت و ترمیم مسیر انجام می‌شود.

صحبت‌اله بزرگ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درباره رانش زمین در گردنه ایوان دره در استان لرستان توضیح داد: با توجه به حجم تردد و افزایش ایمنی، پروژه چهار خطه کردن گردنه ۵۰۰ متری ایوان دره در دستور کار اداره راه و شهرسازی استان لرستان قرار گرفت، به این ترتیب برای عریض کردن این جاده، در کنار مسیر قبلی خاکبرداری انجام شد.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره راه و شهرسازی استان لرستان ادامه داد: در بخشی از این محور رانش خفیفی به طول تقریبی ۲۰ متر واقع شد که هیچگونه خسارت جانی و مالی به همراه نداشت. صبح امروز شنبه ۱۵ آذر نیز در بازدیدی که به اتفاق مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان به منطقه داشتیم با پیمانکار صحبت شد تا مرمت و ترمیم مسیر در کوتاهترین زمان انجام شود.

وی با بیان این‌که در این سانحه حتی تایر ماشینی هم پنچر نشد افزود: با پیمانکار هماهنگ شده تا پایان ترمیم و مرمت در شب‌ها نیز افرادی به عنوان شیفت در محل حضور داشته باشند. در این مدت نیز مشکل ترافیکی خاصی پیش نیامده و تردد در حال انجام است./

نظر شما