شناسهٔ خبر: 2508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد معاون وزير راه وشهرسازی از بيمارستانهای نيمه ساخت در گيلان

محمدجواد علیزاده مديرعامل سازمان مجری سازمان ها و تاسيسات عمومی و دولتی كشور از پروژه های نيمه تمام بيمارستانی گيلان بازديد و بر لزوم تسريع در روند اجرايی آنها تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گيلان، محمد جعفر عليزاده معاون وزير راه و شهرسازی با هدف بررسی روند پيشرفت پروژه های نيمه تمام بيمارستانی، از بيمارستانهای در دست ساخت تالش ،رضوانشهر وآستارابازديدکرد.

وي در ابتدا از مراحل اجرايی احداث بيمارستان رضوانشهر بازديد واز پيشرف 60 درصدی آن خبر دادو گفت: با برنامه ريزی های انجام شده و تأمين اعتبارات لازم ،  عمليات اجرايی آن سرعت می گيرد.

معاون وزیر راه وشهرسازی افزود: اين بيمارستان دارای 32 تخت با زيربنای 3640 مترمربع در سه طبقه ودر زمينی به مساحت 9575 متر مربع احداث شده است.

مهندس عليزاده در ادامه از بيمارستان 160 تختخوابی تالش بازديد كرد و گفت: اين بيمارستان شامل بخش های مختلف درمانگاه، اورژانس، آزمايشگاه، اتاق عمل، زايمان، بستری زنان و زايمان، بخش جراحی، بستری كودكان، استريل مركزی،ccu و lcu ، بستری جراحی، بستری زنان و مردان است كه با زيربناي 15 هزار 995 مترمربع در زمينی به مساحت 34 هزار و 970 متر مربع  در سه طبقه درحال احداث است و از 59 درصد پيشرفت فيزيكي كل برخوردار است دارد.

وی در ادامه سفر خود بيمارستان 130 تختخواب آستارا را مورد بازديد قرار داد و افزود: بيمارستان آستارا يكی از ضروری ترين نيازهای منطقه است ودر حال حاضر 83 درصد پيشرفت فيزيكی دارد .

مديرعامل سازمان مجری سازمان ها و تاسيسات عمومی و دولتی ادامه داد: ين پروژه در زمينی به مساحت 20700 مترمربع با زيربناي 12500 مترمربع در 4 طبقه احداث شده است كه از بخش های مختلف درمانی برخوردار است.

مهندس عليزاده در اين بازديد يك روزه از تمامی بخش هاي پروژه درحال احداث بيمارستان تالش رضوانشهر وآستارا به ويژه سازه اصلی ساختمان و بخش زيربنای تأسيسات برق و تجهيزات بيمارستانی مورد نياز ديدن كرد.

در اين بازديد ، مهندس خاوری مديركل راه وشهرسازی گيلان و برخی از مديران دستگاه های اجرايی استان حضور داشتند./