شناسهٔ خبر: 25083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تاکید استاندار خوزستان بر شتاب بخشی به پروژه ۲ هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز

مسکن مهر خوزستان استاندار خوزستان بر شتاب بخشی به طرح دو هزار واحدی مسکن مهر نفت واقع در منطقه سپیدار اهواز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از این پروژه ۲ هزار واحدی نفت اهواز گفت: این طرح باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان این طرح قرار گیرد و به سرعت به سرانجام برسد.

طرح دو هزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز در سال ۱۳۸۹با حضور وزیر نفت آغاز شد و قرار بود در یک فرآیند دو ساله به بهره‌برداری برسد.

در نشستی که با حضور استاندار خوزستان برای بررسی این طرح در همان محل برگزار شد مشکلات این پروژه از جمله کمبود نقدینگی، آب و فاضلاب و نداشتن متولی برای تامین اعتبار لازم برای اجرای آماده‌سازی طرح از سوی مجری مسکن دو هزار واحدی نفت مطرح شد.

در این نشست اعلام شد این طرح با پیشرفت ۶۲ درصد در حال انجام است و تاکنون ۴۰۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده و ۲۰۰ واحد دیگر تا پایان تیر ماه به متقاضیان واگذار می‌شود.

در این نشست که احمد سیاحی معاون امور عمرانی استانداری، منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان شرکت داشتند گزارشی از وضعیت این پروژه و چالش‌های پیش رو ارایه شد.

برای اجرای این طرح یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که از محل تسهیلات بانکی، وام شرکتی و آورده متقاضی تامین خواهد شد.

نظر شما