شناسهٔ خبر: 25154 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار خبر داد:

برنامه راهداری تابستانی در راه‌های بیله سوار استان اردبیل

آسفالت لکه‌گیری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار استان اردبیل گفت: برنامه‌های راهداری ویژه تابستان كه از ماه گذشته در محورهای ارتباطی این شهرستان آغاز شده كماكان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان اردبیل، ضیا فكری در بازدید از جاده‌های این شهرستان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و زمان سفرهای تابستانی و افزایش تردد خودروها در جاده‌ها، اكیپ‌های راهداری این اداره اجرای عملیات ویژه راهداری تابستانی را در دستور كار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: در این راستا به منظور تامین ایمنی و آسایش خاطر رانندگان در زمان رانندگی در محورهای این شهرستان، لکه‌گیری جاده اصلی بیله سوار – گرمی و بیله سوار – پارس آباد از یك ماه گذشته آغاز شده و در حال انجام است.

فكری به بهسازی راه‌های روستایی شهرستان بیله سوار اشاره كرد و گفت: لكه‌گیری‌ها در سه محور روستایی سه راهی خروسلو - شورگل، بیله سوار - بابك و فولادلو – چالماكندی در كیلومترهای مختلف در حال انجام می باشد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله سوار به ادامه عملیات های ویژه راهداری در جاده های این شهرستان اشاره كرد و گفت: سایر برنامه های راهداری از جمله بازسازی و شستشوی علائم و حریم زنی جاده نیز در طول جاده های شهرستان اجرا شده و كاستی ها طبق برنامه رفع خواهد شد.

بیله سوار در مرز جمهوری آذربایجان واقع شده كه با دارا بودن گمرك و بازارچه مرزی و دیدنی های تاریخی و طبیعی در انتظار پذیرایی از مسافران تابستانی است.

نظر شما