شناسهٔ خبر: 25156 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

حوزه هوایی در هفته‌ای که گذشت؛

تاکید بر نوسازی تجهیزات فرودگاهی و رادارهای خدمت‌رسان/ تحقق ۱۱۰ درصد اهداف در فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی/ پروژه بهسازی باند ۲۹ راست فرودگاه مهرآباد در گام‌های آخر/ فلایت چک وارد فرودگاه امام(ره) شد

گزارش آخر هفته  حوزه هوایی در هفته‌ای که گذشت شاهد تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های متعددی بود که شاید مهم‌ترین آنها مسایل ایجاد شده از کودتای ترکیه و مسایل مرتبط با انتقال مسافران ایرانی حاضر در ترکیه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گذشته از برنامه ریزی و تلاش برای انتقال مسافران ایرانی حاضر در ترکیه به خاک وطن، مروری بر اخبار حوزه هوایی در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

 

 

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌‌ها و ناوبری هوایی ایران

هواپیمای فلایت‌چک شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بعد از چک پروازی سه طرح ورودی و سه طرح خروجی فرودگاه مشهد، فردا به فرودگاه بیرجند می‌رسد تا سیستم های ‌کمک ناوبری این فرودگاه را نیز وارسی کند.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

متاسفانه ما امروز با فرسودگی ناوگان حمل و نقل هوایی در کشور مواجه هستیم؛ از این رو نوسازی تجهیزات فرودگاهی از جمله رادارهای خدمت رسان از مواردی بود که ما بر آن تاکید داشتیم.

سلامی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی

سطح فرودگاه استان خراسان جنوبی ارتقا يافته به طوري كه سازمان مدیریت درجه آن را ازB۱ به A۳ تغییر داد. بنابراین، درجه این فرودگاه به اداره‌کل ارتقاء یافت.

اکنون یکی از دغدغه‌های ما در فرودگاه بیرجند کمبود پرواز است، این مشکل ناشی از کمبود ناوگان از سوی ایرلاین‌هاست.

سید احمد مومنی عضو هیات مدیره و راهبر عملیات هوانوردی ‌

 

با افتتاح باند ۲۹ در سال جاری مشکلات تک باند بودن مهرآباد مرتفع می شود.

باید اجرای بهینه و بدون نقص زیرساختی دائما رصد شده تا درصد خطا پایین آید زيرا استاندارد و ایمن‌سازی سطوح پروازی از اهداف کلان شرکت فرودگاه‌ها در حمل‌ و نقل هوایی و فرودگاهي است

کوروش فتاحی مدیرامور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی

فلایت چک شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی ایران وارد فرودگاه امام (ره) شد.

تمامی دستگاه‌های ناوبری از سوی فلایت چک مورد تایید قرار گرفت.

میرسعید صفی‌نیا مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی

۲۵۰ هزار متر مربع از باند فرودگاه‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال لاستیک‌زدایی می‌شوند

محمدی مدیرکل آموزش عملیات پروازهما

بهره برداری از بازسازی مدل آموزشی کابین هواپیما (MOCK-UP) برای خدمات پرواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ' هما ' توسط متخصصان قسمت مهندسی

نظر شما