شناسهٔ خبر: 25202 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور:

دانش فرودگاه‌های کشور با استانداردهای جهانی تطبیق می‌یابد

رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور با اشاره به تلاش برای تطابق دانش ناوگان هوایی کشور با استانداردهای جهانی، از آغاز این طرح در برخی از فرودگاه های کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رحمت الله مه آبادی در مراسم معارفه مدیرکل جدید فرودگاه گیلان  که پیش از ظهر پنج شنبه برگزار شد، اظهار کرد: اجرای هر برنامه و انجام هر فعالتی بدون حمایت و همکاری مدیران ارشد استان ها غیر ممکن است.

وی به تصویت قانون برای حمایت از ناوبری هوایی در مجلس شواری اسلامی اشاره و افزود: قانون حمل و نقل هوایی با حمایت دولت به تصویت مجلس شورای اسلامی رسید.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور گفت: فرودگاه یک سرمایه ملی بوده که با همکاری و حمایت ۷۰ ارگان و نهاد ذینفع مدیریت شده و فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه اراضی فرودگاه گیلان نیاز به افزایش دارد، خاطرنشان کرد: برای افزایش میزان تملک زمین های اطراف و گسترش فضای فرودگاه نیازمند اعتبار فراوان بوده که در این خصوص همکاری و حمایت مدیران استانی ضروری است.

مه آبادی در ادامه به تلاش مدیران ارشد ناوگان هوایی کشور برای  تطابق دانش فرودگاه های کشور در رسیدن به استاندارهای جهانی در حوزه هوایی اشاره و تصریح کرد: این ارتقای دانش در صنعت هوایی در برخی از فرودگاه های کشور آغاز شده و امیدواریم به سایر فرودگاه نیز تسری یابد.

نظر شما