شناسهٔ خبر: 25248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید فرماندار از راه روستائی زیناب در شهرستان شبستر آذربایجان‌شرقی/ترمیم آب شستگی حاشیه راه شندآباد- شبستر

راه روستایی رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر آذربایجان‌شرقی از بازدید راه روستای زیناب در محور شبستر- صوفیان و ترمیم آب شستگی حاشیه راه شندآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مرتضی محمدمصری گفت: بنا به درخواست اهالی روستای زیناب جهت احداث راه برای این روستا به اتفاق فرماندارشهرستان، بخشدار شبستر، دهیاری و شورای اسلامی روستا از مسیر بازدید به عمل آمد.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز جهت احداث این مسیر روستایی به طول ۳ کیلومتر در حدود ۶۰۰۰ میلیون ريال برآورد شده است.

بنا به توضیحات مصری در حال حاضر ارتباط این روستا از طریق راه روستای ساربانقلی است که مجبور به گذر از داخل روستا می‌باشند و این امر موجب بروز مشکلاتی برای اهالی هر دو روستا شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شبستر گفت: پیرو این بازدید مقرر شد تا موضوع در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان جهت تامین اعتبار لازم طرح شود. 

محمدمصری گفت: در پی خسارات سیلاب‌های اخیر قسمتی از مسیر شندآباد- شبستر که شدیدا دچار آب شستگی شده و تا لبه آسفالت تخریب شده بود توسط ماشین آلات اداره ترمیم شده و علاوه بر اعاده به حالت اولیه نسبت به تعریض کنار جاده جهت ایجاد حاشیه ایمنی نیز اقدام شد.

وی افزود: محور فرعی شندآباد- شبستر با توجه پرجمعیت بودن شهر شندآباد و موجود بودن باغات کشاورزی متعدد یکی از مسیرهای پرتردد شهرستان است.

نظر شما