شناسهٔ خبر: 25304 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد:

برگزاری برنامه فرهنگی در چهارچوب اندیشه ایران شهر

محمدرضا قرایی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از برگزاری یك برنامه فرهنگی با عنوان جستار كیفیت در تجربه‌های بازآفرینی شهری در چهارچوب اندیشه ایران شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان همدان، محمدرضا قرائی گفت: موضوع برنامه اقدامات انجام شده در زمینه فضای عمومی شامل فضاهای شهری و مجموعه‌های چند عملكردی و سكونتگاه‌های غیررسمی است كه توانسته‌اند بر كیفیت زندگی مردم و رضایت‌مندی آنها اثر گذار باشند.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری در ادامه سخنانش افزود: اقدامات صورت گرفته در زمینه ساماندهی سكونتگاه‌های غیررسمی شامل اقدامات اجتماعی – اقتصادی و كالبدی – كاركردی است.

وی هدف از برگزاری این برنامه فرهنگی را بهره‌گیری از مشاركت اندیشمندان و صاحب نظران جهت شناسایی و معرفی تجربه‌های موفق بازآفرینی شهری برتر در استان همدان و تجارب ارزشمند دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان همدان و انتقال دستاوردهای آنها به دیگر اعضا جامعه حرفه‌ای و دانشگاهی دانست.

لازم به ذكر است از همه دانشگاهیان، اندیشمندان، صاحب نظران و دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان همدان دعوت بعمل می‌آید جهت اطلاع از موضوع و ثبت نامه و ارسال مدارك به آدرس info@iburp.ir مراجعه و در صورت نیاز به كسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد به شماره ۰۲۱۸۷۵۷۲۲۰۵ تماس بگیرید.

در این رویداد به بهترین تجربه‌های باز آفرینی شهری جایزه ملی اعطا خواهد شد.

نظر شما