شناسهٔ خبر: 25361 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راه و شهرسازی تربت حیدریه خراسان رضوی اعلام کرد:

تشدید برخورد با ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز حاشیه راه‌ها در شهرستان تربت‌حیدریه

ايمان مقيد معاون مدیرکل و رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی از جدیت در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز حاشیه راه‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، ایمان مقید با اشاره به لزوم جدیت در حفاظت از حریم راه‌ها افزود: در اجرای تبصره یک ماده ۶ قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن با همکاری دادستان شهرستان با اخذ حکم قضایی یک باب مغازه فاقد مجوز در روستای سرهنگ در حاشیه محور تربت حیدریه - مشهد جهت تامین ایمنی عبور و مرور تخریب شد.

وی ادامه داد: تذکرات شفاهی و کتبی به متخلف برابر قانون طی چند مرحله ابلاغ شده اما مالک همچنان با بی‌توجهی به قوانین مربوطه، نسبت به احداث بنای غیرمجاز و فاقد مجوز اقدام کرده بود.

رییس اداره راه و شهرسازی تربت‌حیدریه با اشاره به ضرورت صیانت از حریم و ایمن‌سازی حاشیه راه‌ها به جمع‌آوری ۱۰ عدد تابلو تبلیغاتی و ۴ عدد آبنمای غیرمجاز احداث شده در این روستا اشاره کرد و گفت: محورهای عبوری از حاشیه روستاها، مستعد احداث مراکز تجاری هستند که احداث این مراکز صرفاً در قالب کاربری تعیین شده در طرح هادی روستاها و  مجتمع‌های خدمات رفاهی ساماندهی می‌گردد.

نظر شما