شناسهٔ خبر: 25432 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سربیشه خبر داد:

سکونت بیش از ۷۰۰ خانوار در مسکن مهر سربیشه خراسان جنوبی

مسکن مهر اشنویه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سربیشه خراسان جنوبی گفت: طبق پرداختی قبوض آب و برق مشخص شده در بیش از ۷۰۰ واحد از مسکن مهر سربیشه، افراد ساکن شده‌اند که از این تعداد بیش از ۶۸۰ واحد در سربیشه و بقیه در شهر مود ساکن هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان جنوبی، سعید سارانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سربیشه گفت: تعداد کل واحدهای ساخته شده مسکن مهر در شهرستان سربیشه ۱۲۰۰ واحد بوده که از این تعداد ۱۱۳ واحد در شهر مود و ۱۰۸۷ واحد در شهر سربیشه ساخته شده است.

سارانی همچنین بیان داشت: ۱۰۴۰ واحد در شهر سربیشه و ۷۰ واحد نیز در شهر مود جهت فروش اقساطی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی همچنین کیفیت ساخت و ساز این واحدهای مسکن مهر را مطلوب ارزیابی کرد و دلایل خالی بودن ۳۰ درصد این خانه‌ها را سکونت عده‌ای از مالکان در شهرهای دیگر و تعلق برخی از این واحدها به مددجویان بهزیستی است که هنوز تکمیل نشده است.

سارانی همچنین در پاسخ به این سوال که عده‌ای رکود در بخش مسکن را ناشی از ساخت و سازهای انبوه در بخش مسکن مهر می‌دانند، گفت: هر ساله تعداد زیادی به آمار متقاضیان در بخش مسکن اضافه می‌شوند که این امر تاثیر بسزایی دارد ضمن اینکه انبوه سازی هیچگونه تاثیری در رکود مسکن ندارد.

نظر شما