شناسهٔ خبر: 25438 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید از پروژه درمانی شبانه‌روزی شهر جدید بینالود مطرح شد:

سطح خدمات درمانی در شهر جدید بینالود افزایش می‌یابد/ پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی پروژه درمانی شبانه‌روزی شهر جدید بینالود

بازدید مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود در حاشیه بازدید قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی از پروژه مرکز درمانی شبانه‌روزی شهر جدید بینالود گفت: با توجه به احداث حدود ۳۷۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید بینالود و روند رو به رشد جمعیت در این شهر، برنامه‌ریزی دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ... برای ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و متقاضیان سکونت در بینالود اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید بینالود، حمیدرضا یزدانی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید بینالود افزود: با توجه به ضرورت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شبانه روزی به مردم شهر جدید بینالود، اداره کل راه و شهرسازی استان از محل منابع در اختیار، اقدام به احداث ساختمان درمانگاه بینالود نمود که در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شرکت عمران نیز علاوه بر واگذاری زمین رایگان، بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی، در ساخت این درمانگاه مشارکت داشته است که عملیات اجرایی آن در آینده‌ای نزدیک به پایان خواهد رسید و امیدواریم با مساعدت مسؤولان بهداشت و درمان استان به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

دکتر فرهمند قائم مقام معاونت بهداشتی و معاونت امور فنی مرکز بهداشت استان در این بازدید گفت: در حال حاضر با توجه به سرانه جمعیتی شهر جدید بینالود، مرکز بهداشت اوارشک و فخر داود و همچنین مرکز بهداشتی درمانی شهری روستایی بینالود به مردم این شهر خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

وی افزود: مرکز درمانی شهر جدید بینالود یکی از ۶۸ پروژه اجرا شده در سطح استان است که توسط راه و شهرسازی و بسیج احداث شده و در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز و تامین منابع انسانی قرار دارد.

دکتر فرهمند ضمن لزوم ارائه خدمات درمانی با دسترسی آسان برای ساکنین شهر جدید بینالود گفت: در نظر داریم پس از تکمیل و تحویل ساختمان مذکور برنامه‌ریزی لازم جهت استقرار حداقل یک شیفت پزشک را در این درمانگاه به انجام رسانیم تا ساکنان مسکن مهر از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی از پیش‌بینی مرکز خدمات جامع سلامت در این شهر نیز یاد کرد و افزود: با توافق با شرکت عمران شهر جدید بینالود زمین مورد نیاز برای احداث این پروژه در نظر گرفته خواهد شد تا در آینده ساکنان این شهر مشکلی در خصوص خدمات بهداشتی و درمانی نداشته باشند. 

نظر شما