شناسهٔ خبر: 2544 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد كشاورزيان از پروژه‌هاي راهسازي مازندران

بازديد كشاورزيان از پروژه‌هاي راهسازي مازندران معاون وزير راه و شهرسازي به منظور رفع موانع اجرايي از پروژه هاي راهسازي شرق مازندران اعم از احداث تقاطع هاي غير همسطح ، كمربندي ها و زيرگذرها بازديد و دستوراتي را در خصوص تسريع در عمليات اجرايي آن ابلاغ كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، داود كشاورزيان در اين بازديد ضمن اعلام رضايت نسبي از اجراي عمليات اجرايي پروژه‌هاي راهسازي شرق مازندران عنوان كرد: با توجه به اينكه محورهاي ارتباطي شرق استان در مسير تردد زائرين امام رضا (ع) قرار داشته و همچنين وجود مراكز صنعتي و بندر امير آباد ضروري است كه توسعه و تعريض آن در اولويت كاري قرار گيرد.

 

معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور يادآور شد: خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و كار آزموده و نظارت دقيق بر پروژه ها، اميد آن است در سال جاري هرچه زودتر شاهد بهره برداري نهايي از پروژه هاي راهسازي در مازندران باشيم چرا كه حق مردم شريف ايران اسلامي است كه جاده هايي ايمن و استاندارد داشته باشند.

 

گفتني است در اين بازديد علاوه بر كشاورزيان، معاون راهداري سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور و مديركل راه و شهرسازي مازندران حضور داشتند.

برچسب‌ها:

نظر شما