شناسهٔ خبر: 25457 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

غفوری در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

افتتاح بیش از ۱۱۳۰ واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس در هفته دولت/ خبرهای خوش پردیس در راه است/ جزئیات روند تکمیل خدمات روبنایی پردیس

سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید بر اینکه خبرهای خوشی از سوی این شهر در آینده‌ای نزدیک در راه خواهد بود اعلام کرد: یک‌هزار و ۱۳۴ واحد در فاز سوم پردیس در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

سعید غفوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های آماده افتتاح شهر جدید پردیس در هفته دولت اعلام کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و زحمات شرکت عمران شهر جدید پردیس در هفته دولت شاهد افتتاح یک‌هزار و ۱۳۴ واحد مسکن مهر فاز سوم این شهر خواهیم بود که در حال حاضر نیز دارای پیشرفت فیزیکی ۹۶.۵۷ درصدی است.

غفوری در ادامه درباره پروژه‌های افتتاحی روبنایی سایت مسکن مهر در این زمان نیز بیان کرد: در هفته دولت شاهد افتتاح سه مدرسه در فاز ۱۱ با زیربناهای  ۱۴۶۷ ، ۲۰۱۷ و ۱۹۴۴ مترمربعی خواهیم بود که هر سه مرکز آموزشی هم‌اکنون دارای پیشرفتی ۸۱ درصدی هستند.

مدیرعامل شهر جدید پردیس همچنین از افتتاح یک واحد کلانتری در فاز ۱۱ خبر داد و گفت: این کلانتری دارای زیربنایی ۹۲۶ مترمربعی و پیشرفتی ۹۶ درصدی بوده که تلاش داریم در هفته دولت آن را با هدف تأمین امنیت در این منطقه به افتتاح برسانیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بهره‌برداری از مسجد صاحب‌الزمان در فاز سوم و مسجد جامع شهر جدید پردیس از دیگر پروژه‌های افتتاحی ما در این زمان به شمار می‌رود گفت: هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی مسجد صاحب‌الزمان ۹۷ و مسجد جامع ۹۰ درصد گزارش شده است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در هفته دولت به افتتاح برسد.

این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: مدرسه شهریار واقع در فاز دو شهر جدید پردیس نمونه‌ای دیگر از پروژه‌های افتتاحی ما در هفته دولت به شمار می‌رود که در حال حاضر مراحل ساخت و اجرای آن نیز به پایان رسیده است.

غفوری در پایان با تأکید بر اینکه خبرهای خوشی از سوی شهر جدید پردیس در آینده‌ای نزدیک در راه است بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی و مذاکرات انجام شده قصد داریم روند افتتاح‌های این شهر را در صورت تأمین اعتبار و تکمیل آورده متقاضیان در مقاطع زمانی منظم انجام داده و شاهد اتفاقات خوبی در فازهای ۱۱، ۵، ۹ و ۸ در روزهایی نه چندان دور باشیم./

نظر شما