شناسهٔ خبر: 25512 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازی ساری خبر داد:

بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی ساری

راه روستایی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساری از بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اين شهرستان با هدف بهسازی و ايمن سازی محورهای روستایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران ، مهندس سيد علي صادقی ضمن اعلام اين خبربه نگاه ويژه دولت به بهسازی و ايمن سازی محورهای مركز استان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: خوشبختانه با نگاه ويژه دولت كريمه و سخت كوشی و پيگيری‌های مستمر مسئولین ذيربط اقدامات بسيار گسترده‌ای در زمينه بهسازی راه‌های روستایی در شهرستان ساری در دست اجرا بوده كه اميدواريم اين تلاش‌ها با همياری و تعامل به بار بنشيند تا به فضل خداوند شاهد ايجاد راه‌های دسترسی ايمن و مناسب برای روستاييان عزيز باشيم.

وي در ادامه به عمليات اجرايي بهسازی و آسفالت محورهاي روستايي " ولشكلا " ، "ذغالچال" و "ميانرود" در بخش مركزي اين شهرستان با هدف بهسازي و ايمن سازي محورهاي مذكور توسط اين اداره خبر داد.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان ساري در ادامه شرايط خاص جوي منطقه ، كمبود مصالح ، فاصله زياد حمل مصالح و كمبود اعتبار را از مشكلات عمده پروژه هاي راهسازي در محورهاي روستايي مركز مازندران اعلام نمود.

گفتني است مازندران داراي ۷۸۶۳ كيلومتر راه روستايي است.

نظر شما