شناسهٔ خبر: 25524 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی صورت گرفت:

اعلام انسداد دو محور روستایی در ایرانشهر/ تلاش راهداران برای بازگشایی محورها

طغیان رودخانه خرم رود به دنبال بارندگی‌های سیل‌آسای دیشب و طغیان رودخانه‌های فصلی، محور روستایی ایرانشهر - خیرآباد و محور فرعی ایرانشهر مهرستان در جنوب سیستان و بلوچستان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به دنبال بارندگی‌های سیل‌آسای دیشب و طغیان رودخانه‌های فصلی، محور روستایی ایرانشهر - خیرآباد و محور فرعی ایرانشهر مهرستان در جنوب سیستان و بلوچستان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش روابط عمومی مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به دنبال بارندگی‌های سیل‌آسای دیشب و طغیان رودخانه‌های فصلی، محور روستایی ایرانشهر - خیرآباد و محور فرعی ایرانشهر مهرستان در جنوب سیستان و بلوچستان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ابراهیم جاوشیری هم چنین با بیان اینکه تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد   گفته است: با توجه به استمرار فعالیت سامانه بارشی مونسون تا اواسط هفته آینده و با توجه به افزایش شرایط رطوبتی و ناپایداری جوی کماکان وقوع طوفان تندری، رگبار باران، رعد و برق و تند باد شدید در بعد از ظهر و شب تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.

نظر شما