شناسهٔ خبر: 25623 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران تاكید کرد:

ضرورت توسعه همه جانبه بندر فریدونكنار

بازدید مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به جایگاه بندر فریدونكنار در بخش حمل و نقل دریایی استان، بر ضرورت توسعه همه جانبه این بندر تاكید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سیاوش رضوانی دیروز در جلسه بررسی مشكلات و چالش‌های فراروی توسعه بندر فریدونكنار با اعلام این مطلب افزود: همه باید تلاش كنیم تا مشكلات این بندر هرچه سریعتر برطرف شود و از ظرفیت‌های بالقوه آن در جهت كمك به اقتصاد ملی و منطقه‌ای استفاده بهینه صورت پذیرد. 

در ابتدای این نشست بهروز احمدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شركت راهبران بندر فریدونكنار به ارائه گزارشی از روند تخلیه و بارگیری كالا و طرح‌های عمرانی در دست اقدام این بندر پرداخت. 

نظام اسحاقی رئیس اداره بندر فریدونكنار نیز طی سخنانی ضمن تشریح مشكلات و چالش‌های فراروی این بندر، خواستار مساعدت مسئولان ذیربط برای رفع این مشكلات شد. 

گفتنی است مدیركل بنادر و دریانوردی استان مازندران روز یکشنبه دهم مردادماه به همراه معاونین اداره کل ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی بندر فریدونكنار از نزدیك در جریان روند فعالیت‌ها و مسایل و مشكلات این بندر قرار گرفت. 

نظر شما