شناسهٔ خبر: 25625 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد:

بهره‌برداری از ۳۱ طرح راه و شهرسازی استان ایلام در هفته دولت

ساختمان سازی مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۳۱ طرح راه و شهرسازی استان ایلام در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام، سیدکمال الدین میرجعفریان مدیركل راه و شهرسازی استان گفت: این پروژه‌ها شامل ۱۶ پروژه در بخش راه، ۸ پروژه در بخش ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و ۷ پروژه در بخش مسكن مهر است.

مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام در این خصوص افزود: در بخش راه ۹۸ كیلومتر شامل احداث، بهسازی و روكش آسفالت، ۸ پروژه اداری و فرهنگی در مجموع با ۹۱۴۰ مترمربع زیربنا  و ۱۰۸۹ واحد مسكن مهر در قالب ۷ پروژه از دیگر طرح‌های قابل افتتاح اداره كل راه و شهرسازی استان در هفته دولت امسال است.

میرجعفریان كل اعتبارات هزینه شده این طرح‌ها را ۹۲۰۷۷۰ میلیون ریال عنوان كرد و افزود: ۱۷۳۰۰۰ میلیون ریال در بخش راه، ۹۴۳۷۰ میلیون ریال در بخش فضاهای فرهنگی و ساختمان‌های دولتی و ۶۵۳۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات مسكن مهر رقم‌های هزینه شده دولت برای تكمیل این طرح‌ها است.

مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های دهلران و چرداول، مجتمع‌های تجاری مسكن مهر دره شهر و مهران، ساختمان‌های اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های بدره و سیروان، درمانگاه محله سبزی آباد ایلام، سالن ورزشی محله‌بان برز ایلام، بهسازی راه اصلی سرابله –پل سیمره، احداث واریانت سفید خانی شهرستان سیروان، روكش آسفالت محورهای مختلف استان و بهره‌برداری از ۱۰۸۹ واحد مسكن مهر در سطح استان از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری در هفته دولت امسال استان ایلام است.

نظر شما