شناسهٔ خبر: 25638 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان خبر داد:

اصلاح نقاط پرحادثه در محور تویسرکان- خیرآباد استان همدان

ایمن سازی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان استان همدان از اصلاح نقاط پرحادثه در گردنه خیرآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، ابراهیم نانکلی بیان کرد: به منظور افزایش عرض شانه و شعاع دید رانندگان و با توجه به برف‌گیر بودن گردنه خیرآباد در زمستان، عملیات ترانشه برداری جهت رفع نقاط پرحادثه در این مسیر آغاز شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان افزود: در تیرماه امسال ۲ هزار و ۱۵۰ متر آسفالت رگلاژی، ۲۱۰ مترمربع لکه گیری در راه‌های آسفالته و همچنین ۱۰۰۰ مترمکعب حمل مصالح جهت شانه سازی به طول ۱کیلومتر انجام گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور افزایش ایمنی در راه‌های حوزه استحفاظی ۱۲ شاخه گاردریل در محور تویسرکان- کنگاور نصب شده و ۳۵ مورد ایمن‌سازی سر حفاظ‌های پل و گاردریل و نیوجرسی انجام گرفته است.

نانکنی یادآورشد: همچنین ۱۴۰ عدد تابلو اخطاری و انتظامی در محورهای حوزه استحفاظی و ۱۳.۵ مترمربع تابلو اطلاعاتی در محور بابا پیر- شهرستانه نصب شده است.

نانکلی در پایان گفت: از دیگر اقدامات انجام شده در این ماه،  ۱۵ مورد رسیدگی به مسائل حریم در محورهای حوزه استحفاظی جهت مقابله با تخریب و تهدید راه‌ها بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسركان بیان كرد: همچنین در این ماه شانه سازی راه‌های آسفالته به مقدار ۱۰۰۰ مترمكعب در محور تویسركان – كنگاور انجام شده است.

نانکنی در پایان نیز از انجام عملیات آسفالت رگلاژی در محور راه‌های مواصلاتی تویسركان- كنگاور، تویسركان – خیرآباد، احمدآباد و درزگیری راه‌های آسفالته در محور خیرآباد – فرسفج خبر داد.

نظر شما