شناسهٔ خبر: 25662 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری نشست «چرا عکاسی معماری؟» در دانشگاه تهران

پوستر نشست یازدهم از سلسله نشست‌های معماری، تکنولوژی و هنر تحت عنوان «چرا عکاسی معماری؟» در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست یازدهم از سلسله نشست‌های معماری، تکنولوژی و هنر تحت عنوان «چرا عکاسی معماری؟» با حضور سیمون آیوازیان در کانون مهندسان معمار دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست که امروز ۱۱ مردادماه از ساعت ۱۷:۳۰تا ۱۹:۳۰ در باغ موزه قصر برگزار به نشانی باغ موزه قصر، تالار فرخی یزدی، انتخای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی برگزار می‌شود، عکاسی معماری به نقد و تحلیل گذاشته می‌شود.

گفتنی است سیمون هاروتیونی آیوازیان استاد دانشگاه، آموزگار گیتار و معماری است. وی با اتمام دوره دبیرستان وارد رشته معماری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران شد و پس از اتمام دوره دانشگاهی به عنوان هیات علمی به استخدام دانشگاه تهران درآمد و پس از چند سال تدریس جهت ادامه تحصیل عازم فرانسه شد و مدرک دکترای خود را در رشته معماری و باستان شناسی از دانشگاه سوربون پاریس دریافت کرد و مجددا در دانشگاه تهران به تدریس رشته معماری و کنار آن عکاسی و موسیقی پرداخت و پس از طی مدارج علمی مقام استادی را کسب کرد. /

برچسب‌ها:

نظر شما