شناسهٔ خبر: 25686 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری خبر داد:

امکان استفاده آنلاین و لحظه‌ای کاربران از سالنامه آماری جاده‌ای کشور

فرامرز مداح مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفت: به منظور استفاده آنلاین و لحظه‌ای به اطلاعات سالنامه آماری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سال ۹۴، اپلیكیشن تلفن همراه این اطلاعات برای اولین بار در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تهیه و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، فرامز مداح از تهیه نرم افزار سالنامه آماری سال ۹۴ حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت آمار در زندگی روزمره هموطنان و اجرای حقوق شهرندی مورد تاكید مسئولین امر از یك سو و حجم بالای خدمات ارائه شده در بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده ای كشور از سوی دیگر، اپلیكیشن موبایل به عنوان یكی از مناسب‌ترین و به روزترین ابزارهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی خواهد توانست پربازده‌ترین گزینه برای انجام این امر قرار گیرد.
 
وی با اهمیت‌ برشمردن كارآیی نرم‌افزار گفت : این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های دسته‌بندی اطلاعات و آمار، امكان آگاه ساختن كاربران از اخبار و اطلاعات به روز شده و جدید و همچنین ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات از سوی مخاطبان است.

مداح در بخش دیگری از توضیحات خود افزود: نرم‌افزار یاد شده دارای قابلیت انطباق با اندازه‌های مختلف صفحه‌های نمایش بوده و محصول نهایی بر پایه سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس است كه در ماركت‌های معتبر نرم‌افزاری خارجی اندروید و آی‌او‌اس برای مدت یك سال منتشر می‌شود   .

مدیركل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص قابلیت‌های بیشتر نرم‌افزار فوق از جمله دسته‌بندی آمار و اطلاعات، اعلان‌ها و تماس باما بیان داشت: با دسته‌بندی آمار و اطلاعات كاربر قادر به مشاهده آمار و اطلاعات موردنظر خود به صورت لایه‌های فصلی، بخشی و فهرست جداول است كه دسترسی به محتوای اطلاعات بدون نیاز به اینترنت است، همچنین در بخش اعلان‌ها: امكان آگاه ساختن كاربران از آپدیت‌های(به روز رسانی) جدید، اخبار و غیره موجود است و در بخش تماس باما، كاربر امكان ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را دارد.

گفتنی است علاقه‌مندان و عموم كاربران درون و برون سازمانی می‌توانند برای دریافت این نرم‌افزار به سایت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ، زیربخش آمار و اطلاعات مراجعه یا اینجا کلیک کنند .

نظر شما