شناسهٔ خبر: 25717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

رفع تصرف ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی شهر گله‌دار

رفع تصرف مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از رفع تصرف ۳۰ هزار مترمربع از اراضی ملی شهر گله‌دار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: ۳۰هزار مترمربع اراضی ملی شهر گله‌دار توسط یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی لارستان از تصرف افراد سود جو و زمین خوار خارج شد.

وی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری چراغ راه این اداره کل است، اضافه کرد: سیاست‌های ما در تمام موارد به‌ویژه آزادسازی اراضی ملی منطبق بر فرمایشات مقام معظم رهبری استو این اداره کل در جهت حفظ حقوق بیت المال و صیانت از اراضی ملی که سرمایه عمومی و متعلق به همه مردم و نسل‌های آینده است تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان افزود: دو زمین به مساحت ۲۵ هزار متر و ۵ هزار مترمربع به ارزش ۳ میلیارد ریال رفع تصرف شده بود که با همکاری دادگستری، نیروی انتظامی و شورای تامین شهرستان مهر عملیات تخریب این زمین‌ها توسط یگان حفاظت این اداره کل و اداره راه و شهرسازی مهر انجام شد.

وی بازدید مستمر و شبانه روزی یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی لارستان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: یگان حفاظت این دستگاه اجرایی با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستادگی خواهد کرد. 

وی از همه مردم شریف منطقه خواست قبل از هر گونه اقدام در خصوص خرید زمین و ملک ابتدا استعلامات لازم از مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی لارستان به عمل آورده تا در دام افراد سودجو گرفتار نگردند.

نظر شما