شناسهٔ خبر: 25721 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فعالیت ۵۳ شرکت مسافربری در همدان/ لزوم اجرای طرح هم‌نامی شرکت‌های مینی‌بوس و سواری در همدان

اتوبوس رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: در حال حاضر ۵۳ شرکت مسافربری در همدان فعال هستند که از این تعداد ۱۱ شرکت از مدیرفنی برخوردار نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی همدان وحید سخائیان، رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه های استان همدان در جمع مدیران شرکت های مسافربری استان همدان گفت: در حال حاضر یکی از اهم مباحث در این جلسات وجود مدیرفنی در شرکت های مسافربری است.

وی افزود: استان همدان دارای ۵۳ شرکت مسافربری است که از این تعداد ۱۱ شرکت از مدیرفنی برخوردار نیسیتند که باید هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده های آنان در سامانه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تمامی دستورالعمل و قوانین و مقررات برای پلیس راه ارسال می شود و شرکت های مسافربری باید در راستای اجرای این ضوابط کوشا باشند و تخلف شرکت ها هیچ گونه توجیه پذیر نیست .

رئیس اداره مسافر حمل و نقل و پایانه های استان همدان خاطرنشان کرد: تمامی شرکت ها باید دارای قرداد و اقدام به تاسیس شعبه و نمایندگی کنند و از پایان ماه آینده هر شرکتی که خارج از دستورالعمل ها عمل کرده باشد تخلف محسوب می شود و در کمیسیون مطرح خواهد شد.

نظر شما