شناسهٔ خبر: 25725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای اداری حمل و نقل و پایانه ها مطرح شد :

تکریم ارباب رجوع اولویت کاری حمل و نقل استان همدان است

نشست مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان گفت: تکریم ارباب رجوع از اولویت های اساسی حمل و نقل و پایانه های استان همدان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی حمل و نقل و پایانه های استان همدان، نصرت‌الله حیدری، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان در جلسه شورای اداری این اداره کل  بیان کرد : رفتار توام با احترام و ادب با ارباب رجوع یک ضرورت اساسی است .

وی افزود: پاسخ گوئی به نامه ها باید در اولویت و در اسرع وقت صورت گیرد چرا که به تعویق انداختن این مقوله زیبنده حرکت اداری نمی باشد.

وی تصریح کرد: کارکنان اداره حمل و نقل استان باید در مصرف بهینه انرژی نهایت دقت را داشته باشند و همچنین نگهداری از اموال سازمان را جزء وظایف اصلی خود بدانند.

​حیدری بیان کرد: تحرک و خلاقیت در اجرای مفاد بخش نامه ها و پاسخگویی به نامه ها باید کاملا مشهود بوده و تغییرات در بخش نامه های حوزه های کالا و مسافر در اسرع وقت انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه اجرای ضوابط و مقررات در بخش نامه ها باعث تغییر و تحول می شود، گفت: کارکنان سازمان می توانند پیشنهاد و نظرات خودرا در هر حوزه ای بیان کنند.

او بر لزوم اجرای به موقع نظارت ها، ابراز کرد: نظارت و بررسی انجام امور در کلیه بخش های مختلف  خدمات حمل و نقل عمومی و ایمنی موجب رعایت قوانین و مقررات می شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان همدان با بیان اینکه باید مباحث حمل و نقلی، اداری، بازرگانی و.... به موقع انجام شود، تصریح کرد: انجام امور به صورت جمعی باید جزء روال امور اداری باشد.

حیدری خواستار  تعامل هرچه بیشتر واحدهای مختلف با یکدیگر شد و گفت: واحدهای مختلف سازمان باید با حوزه روابط عمومی تعامل بیشتر داشته باشند.

نظر شما