شناسهٔ خبر: 25767 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

فراهم شدن زمینه احداث مجتمع بزرگ گردشگری در گراش لارستان

محمد رضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: با حمایت این اداره کل از بخش خصوصی زمینه احداث مجتمع بزرگ گردشگری در گراش فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، محمدرضا باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل و در شرایط موجود یکی از دغدغه‌ها و تلاش جدی این اداره کل، ایجاد بسترسازی در جهت حمایت از سرمایه گزاران بخش خصوصی و اشتغال زایی و همچنین رونق اقتصادی منطقه است.

وی  با بیان اینکه این اداره کل خود را مکلف بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی می‌داند، بر این باور است که حمایت‌های این چنینی به خوبی می‌تواند زمینه ساز فرصت‌های شغلی و خلق ایده‌های جدید در راستای توسعه منطقه خود باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان گفت: احداث مجتمع گردشگری گراش لند با سرمایه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و به همت بخش خصوصی و پیگیری‌های ویژه مهندس افشانی استاندار محترم فارس‌ در زمینی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع در گراش اجرایی شد.

وی در خصوص کاربری مجتمع این چنین تصریح کرد: ۹۰ درصد از زمین مذکور به فضای سبز و و امکانات تفریحی مدرن اختصاص یافته و قابلیت استفاده شبانه روزی برای عموم مردم را به همراه دارد. جانمایی ۱۰ درصد باقیمانده نیز به فضای سرپوشیده جهت بازی‌های سالنی و خدمات مرتبط و با نیاز سنجی شرایط اقلیمی راه اندازی شده است. همچنین بخش مراکز تفریحی و سرگرمی این مجتمع نیز با نگاهی متفاوت و با قابلیتی برای سطوح مختلف سنی به ویژه کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

باقری فرد افزود: زمین این پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان و پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط و طی مراحل قانونی به صورت استیجاری و به شرط تملک است.

نظر شما