شناسهٔ خبر: 25799 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مردم شهرستان‌های هشترود و چاراویماق در مجلس از پل‌های تخریبی روستاهای هشترود

بازدید نماینده مردم شهرستان‌های هشترود و چاراویماق آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی از پل‌های روستاهای هشترود که در اثر جاری شدن سیل اخیر تخریب شده بود بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، سیدحمزه امینی نماینده شهرستان‌های هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی جناب آقای سید حمزه امینی از پل‌های روستاهای مغامیر، ینگجه، آغچه رود، بیگ کندی، بایقرارود، سیف الدین رود و جبیند که در اثر جاری شدن سیل اخیر تخریب شده بود بازدید به عمل آوردند.

بنابر این گزارش، امینی گفت: سیل امسال خسارت‌های زیادی به مناطق روستائی از جمله پل‌های روستاهای مغامیر، ینگجه، آغچه رود، بیگ کندی، بایقرارود، سیف الدین رود و جبیند و راه‌های روستائی وارد کرده است که امکان تردد برای اهالی محترم این روستاها را با مشکل مواجه کرده است.

وی در ادامه افزود: ما تمام تلاش خود و هماهنگی‌های لازم را در این راستا بکار خواهیم گرفت تا هر چه سریعتر مشکل بوجود آمده در این روستاها را رفع کرده تا روستاییان عزیز بتوانند با آرامش خاطر در این مسیرها تردد نمایند.

همچنین رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود گفت: برای اینکه در این منطقه دیگر دچار چنین حوادثی نشویم باید سازمان امور آب شهرستان و استان برای اهالی محترم شهرستان و روستا اجازه کاشت نهال و ساخت خانه باغ در حریم و بستر رودخانه نداده و از پیشروی کشاورزان به بستر رودخانه جلوگیری نمایند.

اوشال در حاشیه بازید از راه‌های روستائی، گزارشی از اقدامات و خدمات انجام یافته بعد از سیل برای روستاییان منطقه از جمله ایجاد راه موقت و باکس گذاری توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود را ارائه کرد.

در این بازدید پاشازاده رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل راه و شهرسازی استان، عزیزپور کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، بهشتی کارشناس عمرانی فرمانداری به همراه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود، امینی را همراهی کردند. 

نظر شما