شناسهٔ خبر: 25808 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

برقراری پروازهای فرودگاه بین‌المللی بندرعباس - دبی به حالت عادی

فرودگاه بندر عباس مشاور مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان گفت: پروازهای فرودگاه بین المللی بندرعباس به دبی که از روز گذشته براثر آتش سوزی در این فرودگاه کشور امارات متحده عربی در حاشیه خلیج فارس لغو شده بود، امروز پنجشنبه با مهار آتش به حالت عادی برگشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حسین پاسلار در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تمام پروازهای روز گذشته بندرعباس به دبی تا زمان اعلام آمادگی فرودگاه مقصد برای پذیرش هواپیما لغو شده بود.

وی با بیان اینکه در همین پیوند پرواز ساعت ۲۰ شب گذشته شرکت هواپیمایی' فلای دبی ' (fly dubai ) از بندرعباس به دبی لغو شد؛ اظهار داشت: از آنجا که فرودگاه دبی به شرایط عادی خود برگشته ، پروازها از امروز پنجشنبه از سر گرفته شد.

فرودگاه بین المللی دبی دیروز چهارشنبه شاهد حادثه فرود یک فروند هواپیما مسافری از مبدا هند بود که در آن هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ با ۲۷۵ سرنشین دچار سانحه شد.

بر اساس تصاویر منتشر شده بر روی شبکه های اجتماعی، ستون عظیمی از دود سیاه رنگ در صحنه حادثه به چشم می خورد اما گزارشی درباره خسارات مالی این حادثه منتشر نشده است.

سخنگوی فرودگاه دبی اعلام کرده که همه مسافران از این هواپیما خارج شده اند.

گفتنی است فرودگاه بندر عباس همه روزه یک پرواز رفت و برگشت به مقصد دبی توسط شرکت های ایران ایر و فلای دبی دارد و قرار است در آینده شرکت آسمان نیز پروازهای خود را در این مسیر فعال کند.

فرودگاه دبی نیز از فرودگاههای مهم منطقه است که به بیشتر نقاط جهان پرواز دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما