شناسهٔ خبر: 25865 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه:

عملیات لکه گیری و روکش محور ساوه- سلفچگان در حال اتمام است

آسفالت رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه در تشریح عملکرد حوزه راهداری این اداره گفت: عملیات لکه گیری و روکش محور ساوه-سلفچگان در حال اتمام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، ابراهیم مردانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوه با اعلام این خبر افزود: با هدف ارتقاء وضعیت راه های اصلی شهرستان ساوه، عملیات لکه گیری و متعاقبا روکش محور ساوه-سلفچگان و خروجی به سمت قم تا انتهای حوزه استحفاظی ساوه جمعا به طول ۱۳ کیلومتر در حال انجام است. در این راستا پروژه مذکور با پیشرفت ۷۰ درصد در بخش عملیات لکه گیری در حال انجام است، همچنین با پایان لکه گیری محور ساوه-سلفچگان از کیلومتر  ۵ تا ۱۵ آماده اجرای روکش آسفالت می‌شود.

وی افزود: محور ساوه –سلفچگان از محورهای پرتردد و اصلی به مقاصد سلفچگان، قم و سایر شهرستان‌های جنوبی استان مرکزی است که محل عبور اکثر کامیونت‌های حمل کالا و سواری‌ها بوده و به صورت یک باند رفت و یک باند برگشت در حال سرویس دهی است. با توجه به اینکه پل‌ها و کانال‌های محور مذکور از مدتها پیش تعریض شده است، لذا در صورت تامین اعتبار و اجرا و افزودن یک باند رفت و برگشت دیگر، سطح ایمنی و سرویس دهی محور مذکور با توجه به افزایش سالیانه حجم عبور و مرور به نحو چشمگیری ارتقاء خواهد یافت. 

نظر شما