شناسهٔ خبر: 25874 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی كمیسیون عمران مطرح كرد:

برای اصلاح زیرساخت و ارتقا کیفیت حمل‌ونقل ریلی باید به دولت زمان داد/ تلاش مجلس برای تامین منابع مالی پروژه های ریلی

صدیف بدری سخنگوی كمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: مجلس می داند كه برای اصلاح زیر ساخت ها و ارتقای كیفیت در حوزه های حمل و نقلی به ویژه صنعت ریلی ، باید به دولت زمان داده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ صدیف بدری سخنگوی كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع كه نمایندگان مجلس هیچگاه حمایت های خود از بخش حمل و نقل را دریغ نكرده اند، گفت: اولین جلسه كمیسیون عمران پس از آغاز به كار مجلس دهم با وزیر راه و شهرسازی و معاونان آن بوده كه خوشبختانه در این جلسه درباره تمامی بخش های حمل و نقلی به خصوص حوزه ریلی كشور برگزار و اینكه مجلس بایستی چه حمایت هایی از این بخش زیر بنایی داشته باشد، بحث و گفتگو شد.

وی افزود: خوشبختانه مجلس برای حوزه ریلی اهمیت ویژه ای قائل است و نسبت به برنامه ها و پروژه های آتی این حوزه و هم برای تامین منابع مالی آن تلاش می كند.

بدری تصریح كرد: وجود برخی مشكلات در حوزه ریلی انتظار دست اندركاران و مسئولان صنعت ریلی را از نمایندگان كمیسیون عمران و همچنین برنامه و بودجه بیش از پیش افزایش داده است.

نماینده مردم اردبیل با اشاره به اینكه انتظار مجلس از بخش ریلی و مسئولان آن این است كه برنامه ها و سیاست های خود را كارشناسی و در جهت ارتقای خدمات ریلی و رفع موانع اجرایی كنند، اظهار كرد: اگر قرار است این صنعت متناسب با نیاز مردم پیش برود دولت باید تلاش بیشتری بكند.

سخنگوی كمیسیون عمران مجلس خاطرنشان كرد: مجلس می‌داند كه برای اصلاح زیر ساخت ها و ارتقای كیفیت در حوزه های حمل و نقلی به ویژه صنعت ریلی، باید به دولت زمان داده شود و ما به عنوان نمایندگان مردم آماده هرگونه همكاری با دولت هستیم.

نظر شما