شناسهٔ خبر: 25931 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها برترین رانندگان حرفه‌ای را شناسایی می‌کند؛

فراخوان نخستین جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای حمل‌و‌نقل درون و برون‌شهری

پوستر نخستین جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای در راستای تقدیر از رانندگان حرفه‌ای حمل و نقل عمومی جاده‌ای و درون شهری از سوی جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها برگزار می‌شود. علاقه‌مندان تا ۲۰ شهریور ماه مهلت دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها در راستای ارج نهادن به تلاش و فعالیت موثر رانندگان حرفه‌ای حمل‌و‌نقل کالا و مسافر درون شهری و برون‌شهری با مشارکت دستگاه‌های اجرایی عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها و خانه حمل‌ونقل با هدف تقدیر از همت بلند این عزیزان اولین جشنواره هم پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای را برگزار می گردد.

مخاطبان این فراخو‌‌ان را رانندگان حرفه‌ای حمل‌و‌‌نقل جاده‌ای کالا و مسافر(داخلی و بین المللی) و رانندگان حرفه‌ای حمل‌و‌نقل درون شهری کالا و مسافر (اتوبوس-مینی‌بوس-وانت و کامیون) تشکیل می‌دهند.

گفتنی است، ۱۲ شاخص‌ ارزیابی انتخاب راننده برتر از نظر رعایت نکات ایمنی عبارتند از؛ سوابق و فعالیت حرفه‌ای شامل سوابق تخلفات رانندگی، بررسی وضعیت سانحه رانندگی، رفتار و انضباط فردی، تشویق و تقدیرنامه‌های دریافتی از سازمان‌ها، اخلاق حرفه‌ای، معاینه فنی و نگهداری ایمن وسیله نقلیه، اقدامات امدادی، کمک‌رسانی به مردم و سایر رانندگان، طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در جهت توسعه ایمنی راه‌ها، دوره‌های آموزش مهارت حرفه‌ای، سلامت شغلی و حرفه‌ای و مشارکت‌های اجتماعی در جهت تسعه حمل‌و‌نقل ایمنی.

همچنین رانندگان حرفه‌ای حمل‌ونقل عمومی برای شرکت در این جشنواره نکات مهم و قابل توجهی را باید مد نظر قرار دهند که به شرح زیر است:

۱- شرکت کنندگان در جشواره منحصر به رانندگان شاغل در حمل و نقل عمومی دارای مجوز فعالیت از سازمان‌های ذیل ربط درون شهری و برن شهری می باشد.
۲- متقاضیان باید مشروح اقدامات شاخص را به تایید سازمان‌ها و صنوف مربوطه رسانده و به دبیر خانه جشواره ارسال نمایند.
۳- پایان مهلت ارسال تا تاریخ ۹۵/۶/۲۰ است.
۴- تمامی سوابق و فعالیت‌های انجام شده پس از دریافت توسط هیت داوران برسی و برگذیده شدگان انتخاب می‌شود.
۵- از کلیه برگزیدگان در مراسم جشواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای که در پاییز ۹۵ برگزار تجلیل خواهد شد.
۶- هر گونه خبر و اطلاع رسانی مربوط جشواره از طریق سایت ایمنی راه ها www.rsss.ir به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

​متقاضیان شرکت در اولین جشنواره هم‌پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای می‌توانند مدارک، گزارش فعالیت‌ها و آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشواره به نشانی: تهران- خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ونک- کوچه شریفی- پلاک ۵۵ – طبقه سوم- واحد ۱۰، دفتر جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها ارسال کنند. همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن: ۸۸۶۶۲۱۷۴، نمابر:۸۸۶۵۴۹۶۱ و پست الکترونیک:info@rsss.ir ارتباط حاصل کنند.

نظر شما