شناسهٔ خبر: 25932 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

برگزاری هشتمین همایش هنر طبیعت شهری/ آشتی طبیعت و شهر

پوستر هشتمین همایش هنر طبیعت شهری با بررسی مطالعات مالی پدیدار شناسی منظر شهری در بخش مطالعات نظری، کارگاه تخصصی و میزگرد در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، همایش هشتم هنر طبیعت شهری با بررسی مطالعات مالی پدیدارشناسی منظر شهری در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

همایش هشتم هنر طبیعت‌شهری که با سخنرانی ناتالی بلان استاد دانشگاه پاریس و مدیر لابراتوار چندرشته‌ای لادیس و بهنام زنگی نایب رئیس انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران برگزار می‌شود سه سطح مطالعات نظری، کارگاه تخصصی و میزگرد تخصصی را در برمی‌گیرد.

در بخش مطالعات نظری عنوان اصلی آشتی طبیعت و شهر است که در آن بخش ناتالی بلان با عنوان پارادایم منظر آینده و بهنام زنگی با عنوان شهر در پرتو هنر به سخنرانی خواهند پرداخت. همچنین در کارگاه‌های تخصصی امین حبیبی با موضوع تبین نسبت نظریه‌های زیبایی‌شناسی، طراحی‌محیط و منظر شهر، پدیده عادلوند با موضوع باغ مجسمه، تعامل هنر و طبیعت، مریم‌السادات منصوری با موضوع جایگاه طبیعت در مداخلات زیباشناسانه مدیریت‌شهری تهران و گلناز کشاورز با موضوع نورپردازی درختان در منظر شبانه تهران حضور دارند.

گفتنی است همایش هشتم هنر طبیعیت شهری دوشنبه ۸ شهریورماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۹ در موزه هنرهای معاصر تهران به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، جنب پارک لاله برگزار می شود و حضور در آن برای علاقمندان آزاد است.

شایان ذکر است برگزار کنندگان هشتمین همایش هنر طبیعت، سازمان زیباسازی شهر تهران و پژوهشکده نظر هستند. /

نظر شما