شناسهٔ خبر: 25963 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

تبریک سیدعلایی و بی‌نیاز به مناسبت روز خبرنگار/ تحقق حق دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات با ایجاد پایگاه خبری

بازدید معاون توسعه‌مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی و رئیس مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک روز قلم و خبرنگار از پایگاه خبری بازدید کردند و لوح تقدیری با امضای وزیر راه و شهرسازی به خبرنگاران پایگاه اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازی ۱۷ مردادماه روز خبرنگار ضمن بازدید از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران در حوزه‌های مختلف راه و شهرسازی رسالت خبرنگاران را در نشر اخبار و گزارش‌های صحیح ستود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: رسالت خبرنگاری رسالت خطیری است و خبرنگاران نقش آگاهی‌رسانی را در جامعه برعهده دارند و باید به این شغل به عنوان یکی از مشاغل سخت و در عین حال پرخطر احترام گذاشت.

سیدعلایی همچنین با تاکید بر مرجعیت پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های حمل‌‌ونقل و مسکن و شهرسازی از تلاش‌های خبرنگاران این رسانه تقدیر و تشکر کرد و تشکیل این پایگاه را یکی از اقدامات مثبت و قابل تقدیر و تاثیرگذار وزیر راه و شهرسازی در حوزه رسانه و خبر برشمرد.

وی با اشاره به اینکه اسناد وزارت راه و شهرسازی به شیوه‌ای مناسب در پایگاه خبری بازتاب داده می شوند تاکید کرد: اطلاع‌رسانی شفاف، رعایت حقوق شهروندی و حق دسترسی آزاد مردم به اطلاعات که همواره به عنوان یکی از شعارهای مجموعه وزارت راه و شهرسازی و شخص وزیر راه و شهرسازی در دولت یازدهم بود در اخبار و گزارش‌های منتشر شده از سوی این پایگاه قابل مشاهده است.

سیدقاسم بی‌نیاز رئیس مرکز روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در بازدید روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: نقش خبرنگاران در ارایه اخبار و گزارش‌های صحیح، قابل تقدیر است. پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی فرصتی برای ارتباط بیشتر حوزه‌های راه و شهرسازی با حوزه های خبر، اطلاع رسانی و شفافیت است که پایگاه خبری این نقش را تا به امروز به خوبی ایفا کرده است.

گفتنی است در پایان این بازدید معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازی و رئیس مرکز روابط‌عمومی لوح تقدیری با امضای وزیر راه و شهرسازی به سردبیر، دبیر و خبرنگاران پایگاه خبری اهدا کردند./

نظر شما