شناسهٔ خبر: 25966 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در روز خبرنگار صورت گرفت؛

بازدید قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از پایگاه خبری

بازدید قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به مناسبت روز خبرنگار ضمن بازدید از پایگاه خبری از تلاش پرسنل این رسانه برای اطلاع‌رسانی کامل در حوزه مسکن مهر در کشور قدردانی کرد و روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر به همراه کارشناسان این حوزه به مناسبت روز خبرنگار از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بازدید کرد و از زحمات پرسنل این بخش برای انتقال اطلاعات جامع و دقیق در حوزه سایت مسکن مهر کشور به شهروندان قدردانی کرد.

مهرآبادی در این بازدید همکاری با رسانه را به نفع بدنه دولت به ویژه وزارت راه و شهرسازی دانست و گفت: اطلاع‌رسانی از تمامی حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون وظیفه ماست، ما باید اطلاعات کامل را در اختیار شهروندان قرار داده و آنها را از روند اجرای پروژه‌ها و جزئیات با خبر سازیم.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با تأکید بر این که آگاهی از روند پیشرفت پروژه حق مسلم متقاضیان و تمامی شهروندان است گفت: رسانه مهمترین نقش را در این بخش ایفا می‌کند که برای ما نیز دارای اهمیت بسیار بالایی خواهد بود./

نظر شما